Numărul de locuințe care ar putea fi livrate anul viitor în București ar putea crește cu 10%, de la circa 14.000 de unități locative care se estimează că vor fi livrate anul acesta, a declarat joi Viorel Mohorea, new homes sales manager la SVN România, la evenimentul de business „Orașul meu – Acasă și la birou”, organizat de Agenția de presă News.ro.
”Trendul este unul ascendent, din punct de vedere număr de locuințe livrate. Dacă pentru anul 2019 sunt estimate aproximativ 14.000 de locuințe, pentru anul ce urmează previzionăm o creștere de 10% în acest sens. Iar polii noi de dezvoltare, pot să menționez câteva zone, cum ar fi: Zona Expoziției, e o zonă care se dezvoltă atât la clădirile de birouri, cât și din punct de vedere rezidențial, care din ce în ce mai mult devin conexe, Zona Barbu Văcărescu - Aviației - Pipera, Zona Bucureștii Noi - Jiului, dar și Zona Bucur Obor”, a declarat Viorel Mohorea.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
El afirmă că în București, potrivit unui studiu recent, peste 40% din locuințe se află în proximitatea polurilor de dezvoltare birouri, lucru care ne arată că generația "millennials" (persoanele care în prezent au vârsta cuprinsă între 18 și 34 ani, n.r.) își dorește să locuiască aproape de locul de muncă, în zone cu o infrastructură dezvoltată și bine pusă la punct, iar dezvoltatorii au înțeles acest lucru.
Nordul Capitalei a depășit în premieră sudul în ceea ce privește numărul de unități locative livrate, afirmă Viorel Mohorea.
”Nevoia omului începe din ce în ce mai mult să își spună cuvântul și un exemplu clar în aest sens este dat de segmentul de middle market, oameni cu venituri peste medie, care în premieră a depășit cel de mass-market, aici vorbim de un procent de 52% pentru acest middle market față de aproximativ 48% pentru segmentul de mass market. Epoca 'Construiește și vei vinde' s-a terminat. Mă bucur să văd că există parteneri care au înțeles și nu au construit doar apartamente, unele mai bine împărțite, altele mai prost împărțite, ci au construit un stil de viață. Business-ul lor a fost și va fi axat pe nevoia clientului și creionat de cumpărător, de omul care vrea să trăiască într-un mediu liniștit, curat și unde să aibă tot ce îi trebuie”, a spus acesta.