EXCLUSIV Silviu Talpău, unul dintre acționarii Fratelli, pregătește construcția unui magazin Lidl

EXCLUSIV Silviu Talpău, unul dintre acționarii Fratelli, pregătește construcția unui magazin Lidl
scris 8 dec 2020

Omul de afaceri Silviu Talpău, unul dintre acționarii grupului de cluburi și restaurante Fratelli, pregătește construcția unui supermarket Lidl pe un teren pe care îl deține, în parteneriat cu încă o persoană, în cartierul Tei din nordul Bucureștiului, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Firma Absolute Building Integrated, controlată de Silviu Talpău, este în curs de avizare a construcției unui magazin Lidl pe un teren de circa 4.500 de metri pătrați, deținut chiar lângă Kaufland Barbu Văcărescu.

Urmărește-ne și pe Google News

Discounterul german Lidl, pe locul trei în topul vânzărilor din România, practică achiziția terenurilor pe care se află magazinele sale imediat după obținerea autorizațiilor de construire. În acest caz, valoarea tranzacției dintre Lidl și Silviu Talpău este estimată la circa 2,5 milioane de euro, potrivit unor surse din piața imobiliară, consultate de Profit.ro.

În trecut, pe terenul de pe strada Ramuri Tei funcționa Centrala de Exploatare a Lemnului București, însă acum au rămas doar o serie de construcții aflate într-o stare avansată de degradare, ce urmează a fi demolate.

Evenimente

20 noiembrie - Eveniment News.ro Orașul meu
28 noiembrie - Profit Financial.forum
EXCLUSIV Producătorul de ciocolată Kandia încasează 3 milioane de euro de la Lidl și de la un dezvoltator imobiliar din vânzarea a două proprietăți CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Producătorul de ciocolată Kandia încasează 3 milioane de euro de la Lidl și de la un dezvoltator imobiliar din vânzarea a două proprietăți

Principalele firme din grupul Fratelli, deținut de Silviu Talpău, alături de frații Liviu și Mihai Popescu, Dani Caramihai și Nicu Mergeani, au raportat anul trecut o cifră de afaceri cumulată de peste 12 milioane de euro, în creștere cu circa 30% față de rulajul din 2018.

Antreprenorii coordonează 7 cluburi Fratelli în Iași, Constanța, Mamaia, Timișoara și București, restaurantul de lux Uanderful și Fratellini Bistro și trei restaurante Biutiful în Mamaia Nord, pe malulul lacului Herăstrău și în cadrul Timpuri Noi Square din București. La începutul anului trecut, grupul și-a adăugat în portofoliu și brandul Carnivale, primul food market cashless exclusiv, tot în cadrul complexului de birouri Timpuri Noi Square din București, dezvoltat de divizia imobiliară a grupului suedez IKEA.

Apariția unui supermarket Lidl, care dublează hipermarketul Kaufland și magazinul Carrefour Market existente în complexul de pe strada Barbu Văcărescu, este justificată de cele peste 1.000 de apartamente noi care urmează a fi construite în zonă. Doar în imediata apropiere, turcii de la Caba Group construiesc un ansamblu rezidențial cu circa 600 de apartamente în locul fostei fabrici de prosoape Frottierex, antreprenorul Gheorghe Iaciu pregătește construcția unui cartier cu 517 apartamente, iar One United ridică One Verdi Park, un proiect cu circa 300 de apartamente de lux.

Lidl a început încă din luna mai o campanie de angajări pentru viitorul magazin din Lacul Tei.

EXCLUSIV Afacerea de familie a belgianului Benedict Huys intră în România cu un proiect cu apartamente de lux. Vizează investiții variate: de la locuințe ieftine, la complex de golf CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Afacerea de familie a belgianului Benedict Huys intră în România cu un proiect cu apartamente de lux. Vizează investiții variate: de la locuințe ieftine, la complex de golf

Compania este într-o etapă de extindere agresivă pe piața locală. Doar în primele șase luni din an a inaugurat 16 magazine, după ce un an mai devreme a deschis alte 24 de supermarketuri, cele mai multe de la intrarea pe piață, în 2011.

Lidl a înregistrat, anul trecut, afaceri de 9,7 miliarde de lei, în creștere cu circa 24% față de cele din 2019, marcând unul dintre cele mai alerte ritmuri de creștere de pe piața locală de retail. Rețeaua Lidl numără 280 de magazine la nivel național, dintre care 37 în București, și 5 centre logistice, pentru care lucrează peste 8.000 de angajați.

Lidl și Kaufland fac parte din grupul Schwarz, al șaselea cel mai mare retailer din lume după cifra de afaceri.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
silviu talpau
fratelli
lidl