Directorul Poștei Române, Valentin Ștefan, a anunțat lansarea portalului imobiliar al companiei și a precizat că din cele 1.000 de proprietăți jumătatea urmează să fie valorificate prin acest site. El a mai anunțat că veniturile din închirieri și valorificări imobiliare sunt în creștere de 70%.
Valentin Ștefan a organizat o conferință de presă online, cu ocazia lansării portalului imobiliar al companiei. Acesta pune la dispoziție celor interesați o selecție extinsă de spații comerciale, apartamente, birouri și terenuri deținute de companie, disponibile pentru închiriere, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“În Compania Națională Poșta Română pe partea aceasta de infrastructură imobiliară nu a existat o valorificare la adevăratul potențial. În companie avem undeva spre 2.000 proprietăți de diferite valori, clădiri, terenuri, clădiri și terenuri sau de altă natură, dintre care cam 1.000 sunt utilizate de companie și 1.000 le avem în circuitul liber. Dintre aceste 1.000 care sunt neutilizate, jumătate încercăm le valorificăm prin acest site. Am înființat o structură specializată în luna martie a anului trecut. Am înființat-o formal în ianuarie, dar a devenit operațională în luna martie anului trecut și în anul acesta am reușit să creștem cu aproximativ 70% veniturile din închirieri și valorificări de imobiliare”, a explicat Valentin Ștefan.
Managerul unității de afaceri imobiliare din cadrul Poștei Române, Claudiu Ilie, a declarat în cadrul conferinței de presă, că prin acest site compania încearcă să ajungă mai ușor la potențialii clienți.
“Afacerea real estate la poșta română a avut un impact, să zic așa, dacă ne gândim la numărul mare de proprietăți pe care le are în portofoliu Poșta Română, iar banii sunt limitați, ca în orice companie, nu poți să ajungi cu investiții peste tot. Am încercat să găsim un alt plan pentru aceste spații și anume prin închirerea lor Poșta Română câștigă și o modernizare în acele spații și rămâne în patrimoniul acestora cu investițiile în spații pentru a le utiliza în circuit sau unde au direcțiile dorite. Mai mult decât atât, noi, prin platforma imobiliară, am încercat să ajungem în fața publicului și a clienților noștri și a potențialilor clienți să fim mult mai vizibili, mai accesibili”, a declarat Claudiu Ilie.
Valentin Ștefan a mai afirmat că o problemă cu care s-au confruntat a fost legată de faptul că cei interesați de spațiile Poștei Române sperau ca prețul să fie mic.
“Să știți că cea mai mare problemă a fost când ne-am lovit de acest stereotip că atunci când un client sau o persoană interesată de spațiile Poștei vine la companie atunci trebuie să fie un chilipir. Și erau foarte surprinși posibilii chiriași că noi negociam, evident, nu doar prețul pieței, dar dacă exista interes chiar creștea semnificativ peste prețul piaței. Și ne-am lovit de acest stereotip că Poșta Română închiriază la prețuri mici sau la prețuri de dumping. Și încercăm să schimbăm această percepție, lumea și posibilii clienți să înțeleagă că suntem o companie comercială, trebuie să urmărim profitul și vorba aceea: frate, frate, dar brânza e pe bani”, a mai afirmat directorul companiei Poșta Română.