Gigantul Booking.com, platforma de rezervări de spații de cazare online, a început recrutările în România pentru centrul regional de servicii pe care îl va lansa la București, informație anunțată anterior în exclusivitate de Profit.ro, deschizând posturi de Manager Business Process Management, Procurement Analyst, Security Engineer - Detection & Response, Regional Finance Manager, Senior Recruiter - Technology, Account Executive, Regional HR Manager, Junior Privacy Analyst, Program Manager.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Din România, compania va acoperi toate brandurile sale, respectiv Booking. com, Priceline, Agoda, KAYAK, OpenTable și Rentalcars.com, relevă datele companiei, analizate de Profit.ro.
Pentru noul business, Booking a înființat deja un holding în România, alimentat luna trecută cu echivalentul a 5 milioane euro.
"Holdingul este un Centru de Excelență cu sediul în București, România, și a fost creat pentru a susține cerințele crescânde de afaceri ale mărcilor Booking Holdings. Centrul de excelență va furniza oportunități de colaborare pentru toate mărcile noastre.
Ca parte a echipei, veți avea oportunitatea de a face parte din furnizorul lider mondial de călătorii online, cu misiunea de a face mai ușor pentru toată lumea să experimenteze lumea prin intermediul a șase mărci principale orientate către consumatori: Booking. com, Priceline, Agoda, KAYAK, OpenTable și Rentalcars.com", este mesajul companiei care însoțește posturile ofertate.
CITEȘTE ȘI Biofarm - în topul celor mai importanți jucători din industria farmaceutică locală după patru ani de creștere continuăBooking.com este un instrument de management hotelier folosit de către cei care dețin și/sau administrează unități de cazare pentru a le permite utilizatorilor efectuarea și gestionarea rezervărilor online. Lansată în 1996, platforma furnizează peste 28 de milioane de anunțuri, în 43 de limbi, având în acest an venituri estimate să depășească 9,2 miliarde dolari.
Compania este acum în proces de închiriere a unui spațiu, cu o suprafață de peste 9.000 de metri pătrați, în complexul de birouri U Center al dezvoltatorului imobiliar Forte Partners, controlat de frații libanezi Johny și Jihad Jabra, potrivit mai multor surse din piața imobiliară.
CITEȘTE ȘI Dan Fați, CEO și co-fondator Dacris, în top 100 mondial cei mai influenți CEO din office suppliesSuprafața pe care Booking.com o închiriază pentru noul centru regional de servicii este pretabilă pentru un număr de peste 700 de angajați, ținând cont că, în același complex de birouri, compania britanică de software Endava și-a amenajat, anterior, un sediu pentru cei peste 1.000 de angajați din București într-un spațiu de 12.500 de metri pătrați, fiind cel mai mare chiriaș din U Center.
Booking.com funcționează acum într-un sediu cu o suprafață de circa 450 de metri pătrați la etajul 16 al clădirii de birouri Euro Tower din zona Tei a Capitalei, potrivit surselor Profit.ro. Compania Booking.com (Romania) SRL, prin care platforma își desfășoară operațiunile din România, avea un număr mediu de 20 de angajați și o cifră de afaceri de 9,1 milioane de lei, în 2019, anul ultimului bilanț public.
CITEȘTE ȘI 4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restaurante Proprietarul platformei de rezervări, Booking Holdings, listat pe Bursa de la New York, a fost puternic lovit de pandemie, motiv pentru care, în vara anului trecut, a anunțat că desființează mii de locuri de muncă la nivel global, ca reacție la „așteptările cu privire la viitorul călătoriilor“. Jurnaliștii Bloomberg au scris că circa un sfert dintre angajații Booking.com vor fi concediați, respectiv circa 4.000 de persoane.
Fondată în 1996 la Amsterdam, Booking.com s-a transformat dintr-un mic startup olandez în una dintre principalele companii de turism digital la nivel mondial. Platforma Booking.com este disponibilă în 43 de limbi și oferă peste 28 de milioane de unități de cazare raportate în total.
Odată semnat, acesta va fi unul dintre cele mai mari contracte de închiriere de birouri încheiate în acest an în România, o perioadă în care proprietarii de clădiri caută soluții pentru a convinge angajații chiriașilor să revină la birou.
Spre exemplu, cel mai mare contract de închiriere din acest an a fost semnat de compania Wipro, care a preînchirat o suprafață de 11.000 de metri pătrați în clădirea de birouri Globalworth Square. Brokerii preconizează că volumul anual de închirieri de birouri va atinge 300.000 de metri pătrați.
Proiectul de birouri U Center, cu o valoare de piață de 200 de milioane de euro, este construit pe un teren de circa 18.000 de metri pătrați, în locul fostului spital Scarlat Longhin. Forte Partners a finalizat dezvoltarea primei etape, cu o suprafață de 32.800 de metri pătrați, unde are chiriași Endava și emitentul de tichete de masă UP România, iar anul viitor are programată livrarea etapei a doua, cu o suprafață similară.