Compania Electric Plus, proprietarul brandului Barrier, unul dintre jucătorii importanți din piața de tâmplărie termoizolantă din PVC, încheie anul 2015 cu o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro, în creștere cu 33% față de 2014, când rezultatul a fost de 15 milioane de euro. Pentru anul în curs, compania mizează în continuare pe o creștere de 30%.
”În acest an, vom continua investițiile susținute în capacitățile de producție și vom lansa noi produse și servicii care să mulțumească toate categoriile de clienți. Având în vedere toate eforturile noastre, estimăm că în acest an cifra de afaceri va crește cu peste 30%”, a spus Adrian Gârmacea, director general și proprietarul companiei.
Barrier deține în acest moment o rețea de 20 de magazine în franciză în toată țara și își propune să crească acest număr cu încă 25 în acest an. În afara dezvoltării rețelei de magazine în franciză, compania are și peste 300 de colaboratori în toate județele, prin care se comercializează produsele Barrier.
CITEȘTE ȘI Producătorul de pavele Symmetrica a livrat produse de 2,8 mil.euro pentru cele mai importante șase proiecte ale companiei”În acest an, ne vom îndrepta atenția tot mai mult și spre piețele de export pe care activăm. Ne dorim consolidarea acestora și întărirea prezenței noastre în piețele respective, dar și explorarea de noi oportunități. În acest moment, 20% dintre produsele noastre sunt destinate exporturilor și ne dorim creșterea activității Barrier pe respectivele piețe”, a mai spus Adrian Gârmacea.
Din portofoliul de produse ale companiei fac parte ferestrele, ușile rezidențiale și industriale, uși de garaj și rulouri.
Primul atelier de producție al Barrier a fost înființat în anul 2003. În prezent, centrul de producție are o capacitate de 700 de ferestre/zi și acolo lucrează peste 600 de persoane. Produsele Barrier sunt disponibile atât pe piața din România, cât și în Italia, Franța, Belgia, Marea Britanie sau Germania.