Producătorul danez de îmbrăcăminte și mobilă LTP, cu afaceri anuale de aproape 100 milioane euro, și-a deschis o subsidiară în România, destinată fabricării articolelor de îmbrăcăminte.
Caracteristicile piețelor externe de interes pentru magazinele online din România, resursele umane în perioada post-pandemică, evoluția pieței forței de muncă în companiile implicate în comerțul electronic și multe alte teme vor fi prezentate la Conferința Profit.ro - DPD România Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză.
Evenimentul, programat pentru 27 mai, la hotelul Marriott Bucharest Grand Hotel, cu sprijinul DPD și al Asociației Române a Magazinelor Online, va fi transmis în direct la PROFIT NEWS TV.
Detalii AICI
Actele au fost semnate la finele lunii trecute, datele fiind publicate acum în Monitorul Oficial.

Cu sediul în Copenhaga, compania are 9 fabrici, în Danemarca, Lituania, Ucraina, Belarus, Mexic și Vietnam, și circa 2.000 de angajați.
Fondat în anii 80, LTP are astăzi un portofoliu de peste 60 de mărci premium de Home Furniture, Outdoor & Sportswear și Organic Lifestyle.