Lanțul american de restaurante de tip fast-food Popeyes, a cărui intrare în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro, vrea să deschidă în România peste 80 de restaurante până în 2033.
„Anul acesta, Popeyes a introdus un plan puternic de expansiune și, până la sfârșitul anului 2024, va dubla numărul de restaurante din sistem, ajungând la un total de 12 locații în România.
Vom deschide 6 noi restaurante până la sfârșitul anului 2024, în 6 orașe noi, adăugându-se la cele 6 locații existente în București.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Planul de extindere va fi și mai intens în anii următori. Pentru 2025, avem deja planificate o duzină de noi locații, răspândite în toată România. În total, până în 2033, planificăm să deschidem peste 80 de restaurante”, au declarat reprezentanții companiei, pentru Profit.ro.
Din 2025, compania se va concentra, pe lângă centrele comerciale, și pe locațiile de tip Drive Thru.
„În 2024 ne-am concentrat eforturile pe introducerea Popeyes în cele mai de succes centre comerciale, unde fluxul de clienți este stabil și constant și unde este mai ușor să deschizi o afacere precum Popeyes.
Începând cu 2025, vom investi mai mult în locații Drive Thru pentru a introduce Popeyes și persoanelor care călătoresc cu mașina. Cheia succesului? Locație, locație, locație! Chiar și în cel mai de succes centru comercial sau pe un drum cu trafic mare, dacă locația restaurantului nu are o vizibilitate și un acces bun, există foarte puține șanse de succes.
Pentru locațiile Drive Thru, vizibilitatea și accesibilitatea sunt și mai cruciale – oamenii trebuie să poată plasa o comandă fără a adăuga timp suplimentar la călătoria lor. De asemenea, o semnalizare direcțională bună este principalul factor care crește numărul de clienți”, mai spun aceștia.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Spartan pregătește o extindere agresivă, inclusiv în străinătate, după ce a fost vândut: Unul din planuri - 20 de restaurante în Spania și 10 în UK cu cel care dezvoltă Decathlon și Auchan. "De acum va veni Spartan mai aproape de tine."Pentru businessul Popeyes, livrarea joacă un rol foarte important, având deja parteneriate cu cel mai mari livratori din țară precum Glovo, Bolt Food sau Tazz.
„La Popeyes ne concentrăm pe a fi digital-first. Fiecare restaurant are cel puțin câteva chioșcuri de comandă, care sunt elementul cheie al acestei abordări digitale. În plus, suntem în proces de renovare a aplicației noastre mobile care va permite plasarea comenzilor fără a sta la coadă și achiziționarea de produse limitate. Livrarea joacă un rol foarte important în afacere, iar aici lucrăm cu cei mai mari parteneri din România - Glovo, Bolt Food sau Tazz”, afirmă reprezentanții Popeyes.
Aceștia mai susțin și că piața românească este, cu siguranță, orientată către QSR (Quick Service Restaurant).
„Vedem multe branduri locale interesante, dar și branduri globale care intră pe piață mai frecvent decât înainte. Acest lucru arată că există o cerere și că Popeyes are o oportunitate mare de a juca un rol important în alegerile zilnice ale consumatorilor”, precizează ei.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Hello Donuts se duce cu gogoși românești în Republica Moldova și Ungaria. Constantin Puiu, proprietar: Discutăm atragerea unui investitor. Pregătim și prima unitate stradalăPopeyes a intrat în România în primăvara anului 2022, printr-un acord cu Sterling Cruise, deschizând primul restaurant în Băneasa Shopping Center, după cum a anunțat în premieră Profit.ro.
Cel mai recent restaurant Popeyes a fost inaugurat la Brașov.
Lanțul de restaurante Popeyes a fost înființat în 1972 în New Orleans și cuprinde o rețea de peste 3.300 de unități la nivel global.
Popeyes este unul dintre restaurantele cu cea mai rapidă creștere din SUA.
Grupul Sterling Cruise operează, în prezent, circa 40 de restaurante în România. Brandurile administrate de grup includ Taksim, Salad Box, Pep & Pepper, Boss Mini Burgers și Resto Aperto.