Lanțul de gogoșerii Hello Donuts, cu 11 unități în diferite orașe din țară, dintre care 2 proprii și 9 în franciză, a intrat pe segmentul de produse congelate în retailul mare.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Afacerea Hello Donuts a fost preluată în 2016 de către Constantin Puiu, după ce timp de 20 ani a lucrat în cadrul McDonald’s România.
„Am dezvoltat în paralel cu Hello Donuts un concept nou de gogoși congelate. Lucrăm de un an de zile la acest concept. Sunt produse care au un termen de valabilitate mai mare sub brandul Sweet Hour. Suntem prezenți cu acest brand în câteva magazine din retail, începând din luna mai a anului acesta.
Sweet Hour este un produs congelat, care se decongelează la frigider și se servește ca atare. Gogoașa este gata preparată, pregătită, umplută, decorată, după rețeta Hello Donuts.
CITEȘTE ȘI FOTO Germanii de la Stada se apropie de lansarea în România a primei fabrici de medicamente dezvoltată de la zero în ultimii 30 de aniAm încercat să venim cu un produs mai ieftin, cu un termen de valabilitate mai mare, să ne adresăm și consumatorului care merge în magazinele de proximitate sau magazinele mari”, spune, pentru Profit.ro, proprietarul Constantin Puiu.
Gogoșile congelate Sweet Hour se regăsesc în momentul acesta în câteva dintre magazinele Profi.
CITEȘTE ȘI VIDEO Constructorii turci au ridicat tabere pentru muncitorii la autostrada Făgăraș-Sibiu și au început munca cu primele utilaje„Lucrăm și cu 5 to go, producem gogoși congelate sub brandul lor, Sunday Bagels. Însă, noi avem un parteneriat cu 5 to go din 2018 pe Hello Donuts. Avem puncte de lucru unde vindem cafeaua lor. Acum, am extins parteneriatul și pe congelate”, mai spune acesta.
Unitatea de producție pentru gogoșile congelate a fost inaugurată în primăvara acestui an, în urma unei investiții de 200.000 de euro, fiind separată de cea pentru produsele proaspete.
CITEȘTE ȘI Tarom continuă oferta și pentru rute interne: bilete cu tarife de la 23 euro„Unitatea de producție este amplasată în Sectorul 3, București. Are undeva la 200 metri pătrați cu depozite, congelator, cameră frigorifică și poate produce cel puțin 12.000 de gogoși congelate pe zi la momentul acesta. Particularitatea în aceste gogoși congelate este că ele sunt ambalate individual într-o casoletă de plastic și etichetate individual”, precizează Constantin Puiu.
Fabrica pentru gogoși congelate a fost gândită să producă circa 120.000 de bucăți pe lună.
„Acum producem și vindem cam 70.000 de gogoși congelate pe lună. Distribuția se face într-o parte din depozitele Profi. Practic, noi deservim zona de sud și zona Moldovei, lucrăm pentru 5 to go și suntem în discuții și cu alți retaileri. Momentan așteptăm pentru că e sfârșit de an și majoritatea contractelor se semnează începând cu ianuarie.
CITEȘTE ȘI Un nou mare parc fotovoltaic lansat în România, de o companie cu capital 100% românescPentru 5 to go având în vedere că ele sunt se produc pe bază de comandă, vorbim de o capacitate mai mică de 1.000-2.000 pe lună”, afirmă antreprenorul.
„La momentul ăsta, capacitatea este calculată doar la un singur schimb. Dacă am lucra pe trei schimburi, automat am ajunge undeva la 30.000 de tone pe zi lejer”, spune acesta, adăugând că în cadrul fabricii lucrează doar 7 oameni, dat fiind faptul că fabrica este automatizată.
Gogoșile congelate ar urma să-i aducă lui Constantin Puiu venituri mai mari lunare cu circa 30.000 de euro.
„Clientul vrea calitate, vrea niște produse, chiar dacă sunt puțin mai scumpe, dar să știe ce mănâncă. Tocmai de aia noi nu am făcut nicio modificare în rețetă din 2016 și mergem cu aceleași produse și cu aceiași furnizori.
CITEȘTE ȘI Co-fondatorul Fan Courier reclamă blocarea unei investiții - i s-a cerut să execute un sens giratoriu pe un drum naționalÎn plus, piața de gogoși e plină la momentul ăsta de produse din Polonia. Sunt foarte multe gogoși peste tot, la Lidl, Mega Image și majoritatea sunt din Polonia. Tocmai de aia noi am venit cu ceva nou. Din punctul meu de veder,e e mai multă siguranță alimentară.
Însă, este o competiție majoră. Din câte știu, polonezii au tot felul de subvenții guvernamentale și automat prețurile lot sunt foarte mici. La noi e mult mai greu să avem așa ceva. De multe ori lumea compară o gogoașă de 6 lei la Mega Image cu a noastră care costă 11 lei de exemplu. Doar că, gogoașa noastră e făcută în fiecare dimineață și are un termen de valabilitate scurt, iar cea din Mega sau din altă parte are nouă luni termen de valabilitate”, explică acesta, adăugând că gogoșile încep să devină un desert preferat de români.
CITEȘTE ȘI FOTO MedLife semnează o nouă achizițieGogoșeria Hello Donuts este prezentă în București, Sfântul Gheorghe și Craiova, urmând să se extindă și în alte orașe din țară.