Nou Chief Marketing Officer la NN România, fost la Gillette și Procter & Gamble

Nou Chief Marketing Officer la NN România, fost la Gillette și Procter & Gamble
scris 22 apr 2019

Compania de asigurări NN România a numit-o pe Gabriela Lupaș-Țicu în funcțiia de Chief Marketing Officer.

Până în august 2018, funcția a fost ocupată de Carmen Soare, care a preluat aceeași funcție la Synevo România.

Urmărește-ne și pe Google News

Noul Chief Marketing Officer al NN a absolvit facultatea de Relații Economice Internaționale și are expertiză în dezvoltarea de produse și branduri, consolidată în companii recunoscute în domeniul bunurilor de larg consum.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Grupul italian Generali cumpără pământ în România CITEȘTE ȘI Grupul italian Generali cumpără pământ în România

Din 1998, Gabriela Lupaș-Țicu a avut diverse roluri de conducere la nivel regional în cadrul ariilor de marketing și comerciale ale Gillette și Procter & Gamble, Divizia Balcani și Europa de Sud-Est. Din 2015, în rolul de Cluster Consumer Excellence Director al Molson Coors România și Bulgaria, Gabriela  Lupaș-Țicu a fost responsabilă cu schimbarea strategiei și accelerarea ritmului de creștere a brandurilor din portofoliu, precum și de dezvoltarea talentelor.

viewscnt
Afla mai multe despre
nn
gabriela lupaș-țicu