ING Bank lansează un proiect-pilot ce include atât un design inedit de office, cât și un nou model de servire, unde clienții pot descoperi toate soluțiile digitale oferite de ING, găsesc consiliere personalizată, dar și o cafea pregătită în office.
Prima "casă ING" a fost inaugurată în Amstelveen, Olanda, în 2016. Un an mai târziu, un concept similar a fost implementat în Belgia. Ulterior, au fost demarate proiecte-pilot la nivel global, în Polonia, Spania și Turcia. România este a șasea țară care a preluat conceptul de casă ING, iar spre finalul acestui an se va alătura și Italia.
ING Bank a terminat 2018 cu un profit net de 685 de milioane de lei, în creștere cu 39% față de 2017, acesta fiind cel mai bun rezultat din istoria de 25 de ani a sucursalei băncii olandeze în România. Veniturile băncii au crescut cu 27%, pe fondul creșterii creditării cu 21%, ceea ce a propulsat banca la o cotă de piață de 10,1%.
Înființată în 1994, ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 34 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.