Warner Bros Discovery a anunțat că a atras aproximativ 2 milioane de abonați pentru streaming în primul trimestru, într-un moment în care pionierul industriei, Netflix, a pierdut abonați pentru prima dată în mai bine de un deceniu, transmite Reuters.
În primul set de rezultate publicate de la gigantul media creat printr-o fuziune de 43 de miliarde de dolari între activele Discovery Inc și activele WarnerMedia ale AT&T Inc, proprietarul canalului TLC și Eurosport a declarat că veniturile trimestriale au crescut cu 13%, până la 3,16 miliarde dolari, ajutate de o revenire a cheltuielilor pentru publicitate și Jocurile Olimpice de iarnă de la Beijing, scrie News.ro.
Rezultatele nu au inclus cifre pentru WarnerMedia, gazda francizelor Harry Potter și Batman, canale TV cu plată precum CNN și serviciul de streaming HBO Max.
Într-o conferință cu investitorii, directorul financiar Gunnar Wiedenfels a spus că 2022 va fi ”fără îndoială un an dezordonat”.
El a estimat că partea WarnerMedia din valoarea de bază a profitului companiei pentru 2022 va fi cu aproximativ 500 de milioane de dolari mai mică decât a anticipat el, compensată de ”câteva sute de milioane de dolari” pe partea Discovery a companiei.
Wiedenfels a reafirmat obiectivul companiei de a realiza economii de 3 miliarde de dolari, citând recenta decizie de a anula serviciul de streaming CNN+ ca exemplu.
”O mulțime de potențial de sinergie va veni cu adevărat din evitarea costurilor și eliminarea cheltuielilor planificate pentru afacerea de streaming”, a spus el.
În cele trei luni înainte de încheierea fuziunii, numărul total de abonați de streaming, inclusiv cei de la Discovery+, a crescut la un total de 24 de milioane.
În tot sectorul, Wall Street începe să pună la îndoială perspectivele pe termen lung ale streaming-ului, în urma unui val de abonați în timpul pandemiei.
Aceste îngrijorări au fost agravate după rezultatele și perspectivele dezamăgitoare publicate de Netflix.
Săptămâna trecută, Warner Bros Discovery a declarat că va închide serviciul de streaming CNN+ la mai puțin de o lună după ce a început lent, atrăgând doar 10.000 de telespectatori pe zi.
Venitul net disponibil companiei a crescut la 456 de milioane de dolari, sau 69 de cenți pe acțiune, de la 140 de milioane de dolari sau 21 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme.