Schimbare de strategie la Netflix după prima scădere a numărului de abonați în mai bine de 10 ani - serviciul de streaming schimbă focusul de la cantitate la calitate.
Deși, oficial, Netflix a dat vina pe cei care accesează serviciul fără să plătească pentru rezultatele extrem de slabe din ultimul trimestru, pe fond, oficialii companiei par a fi conștienți de faptul că mai este de lucru în ceea ce privește calitatea propriilor producții.
Astfel, conform surselor citate de The Wall Street Journal, Netflix vrea să se concentreze pe viitor mai mult pe calitatea producțiilor și mai puțin pe numărul acestora, cum a fost cazul până acum.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Nu suntem încă într-un moment de panică. Investitorii arată încredere în piețele bursiereNetflix ar vrea să producă mai puțin conținut, dar care, prin calitate, să aducă o marjă de profit mai mare. Compania americană a preferat până acum să iasă cu mai multe producții, care să fie pe placul mai multor oameni. Doar în 2021 Netflix a lansat peste 500 de programe originale.
Asta nu înseamnă că Netflix va reduce investițiile în conținut original, care sunt așteptate să treacă de 20 de miliarde de dolari anul acesta.
Netflix se confruntă și cu alte probleme după ce a pierdut abonați în ultimul trimestru, iar valoare acțiunilor a scăzut imediat după anunț cu peste 35%. Bloomberg scrie că ultimele rezultate „au distrus” moralul angajaților.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Claudiu Cazacu, Consulting Strategist XTB România: Este posibil să avem fluctuații considerabile pe piața criptomonedelor în perioada următoareDacă până acum Netflix era unul dintre cei mai căutați și mai apreciați angajatori din Statele Unite, acum, numărul angajaților care vor să plece este la cel mai înalt nivel din din ultimii ani.
De la aproximativ 2.000 de angajați în 2013, la finele anului trecut pentru compania americană lucrau peste 11.000 de oameni.