Site-ul de știri și lifestyle Buzzfeed a preluat HuffPost, iar vânzătorul, Verizon Media, va deveni acționar minoritar ca parte a înțelegerii și va investi în compania rezultată, scrie BBC.
Cele două firme se alătură și în ceea ce privește conținutul și publicitatea, parteneriat despre care spun că „va genera noi oportunități de venituri”, scrie News.ro.
Prețul pentru care a fost preluat HuffPost nu a fost dezvăluit.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Jonah Peretti, directorul executiv al Buzzfeed, va conduce noua afacere. El a fondat HuffPost, cunoscut inițial ca Huffington Post, în 2005, împreună cu Arianna Huffington și a lansat un an mai târziu Buzzfeed.
HuffPost a devenit cunoscut în timpul președinției lui George W. Bush ca site pentru bloggeri liberali, mulți contribuind pro bono la conținut.
Buzzfeed și-a câștigat renumele cu un conținut bazat pe articole de tip liste și chestionare, care au atras publicul tânăr. Pe parcurs, a fost dezvoltat site-ul de știri, odată cu angajarea mai multor reporteri.
Totuși, celor două le-a fost greu să obțină bani din publicitate. În ultimii ani, Buzzfeed și HuffPost au renunțat și la o parte dintre angajați. În luna mai, Buzzfeed a închis redacțiile din Marea Britanie și Australia și a tăiat salariile angajaților rămași.
Peretti a spus că noul acord va spori influența Buzzfeed, prin adăugarea cititorilor HuffPost la publicul său.
HuffPost este așteptat să rămână brand de sine stătător, alături de alte site-uri deținute de Buzzfeed, între care Tasty și Buzzfeed News.
Un purtător de cuvând a refuzat să comenteze legat de posibile concedieri odată cu fuziunea.
Verizon Media a achiziționat HuffPost în 2015, când a cumpărat AOL pentru 4,4 miliarde de dolari, combinându-l apoi cu Yahoo.