Alături de numeroasele reclame care sunt deja afișate cu o insistență demnă de o cauză mai bună, YouTube le va livra în curând utilizatorilor săi și reclame exclusiv audio.
Cea mai mare platformă online de video anunță un nou format de reclamă și, totodată, primul său format audio de reclamă, lipsit complet de componenta video.
Noile reclame, care vor avea nici mai mult nici mai puțin de 15 secunde, vor viza utilizatorii care ascultă muzică și podcast-uri și vor avea rolul de a crește veniturile companiei generate de conținutul audio.
CITEȘTE ȘI VIDEO Netflix testează un flux cu clipuri amuzante în formatul TikTokAudio reprezintă încă un segment mic, dar în creștere, pentru YouTube, unde consumul de muzică se face în proporție de 85% în format video și doar 15% strict audio.
Noul format de reclamă este disponibil în beta în cadrul Google Ads și Display & Video 360, cu costuri la mia de audiții și (CPM) și aceleași opțiuni de targetare precum reclamele video.
YouTube va începe să vândă și locuri sponsorizate în cadrul listelor și topurilor de melodii, unde casele de discuri și artiștii pot investi bani pentru a-și crește vizibilitatea - opțiune care va fi în curând disponibilă și pe Spotify.
Cu aceeași ocazie, facilitățile de targetare a reclamelor vor fi extinse, acestea putând în curând să targeteze utilizatorii în funcție de starea de spirit și activitate (fitness, relaxare etc.) YouTube are playlist-uri speciale pentru starea de spirit și activitatea utilizatorilor, iar când un utilizator va alege un playlist pentru fitness, de exemplu, va primi și reclame din aceeași categorie.