Serviciul de streaming Hulu a transmis că a încheiat anul 2018 cu peste 25 de milioane de abonați, o creștere cu opt milioane pe parcursul ultimelor 12 luni.
Astfel, creșterea de 47% plasează platforma între furnizorii de produse TV cei mai populari în SUA, scrie News.ro.
Hulu este deținut de The Walt Disney Company, Fox, Comcast și AT&T.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Serviciul de streaming nu a precizat în anunțul făcut, citat de Variety, numărul abonaților exclusiv video-on-demand și cel al abonaților care au pachete TV ce includ acces la conținut VOD.
Veniturile din reclame au ajuns la 1,5 miliarde de dolari în 2018, un record pentru companie, cu mai mult de 45% față de anul anterior, a mai fost anunțat.
Hulu concurează cu servicii de streaming precum Netflix și Amazon Prime Video și a oferit reduceri mari pentru spațiile de reclamă.
Chiar și așa, Hulu nu este profitabil - pierderile au crescut pe măsură ce au fost făcute investiții în tehnologie și conținut. Hulu a pierdut 440 de milioane de dolari în al treilea trimestru al lui 2018, mai mult decât dublul pierderii înregistrate cu un an înainte (207 milioane de dolari), potrivit cifrelor furnizate de Comcast și 21st Century Fox.
În 2019, Disney va prelua 60% din Hulu, după ce va cumpăra acțiunile Fox. Comcast deține 30%, iar AT&T WarnerMedia 10%, însă are în vedere vânzarea.
Printre cele mai cunoscute producții Hulu se numără „The Handmaid’s Tale”, care este și cea mai de succes, „Castle Rock”, „The Good Doctor”, „Killing Eve”, „Marvel’s Runaways” și „Future Man”.
Serviciul VOD cuprinde 85.000 de episoade de show-uri TV, mai mult decât orice alt serviciu de streaming din SUA.
Pe partea de televiziune, în 2018 Hulu a lansat Starz, rețea ce oferă conținut premium.