Victorie fără drept de apel în teren și o galerie de 25.000 de copii în tribune, care au scandat continuu și au purtat tricolorii pe primul loc în grupă în campania de calificare la Euro 2024.
Partida difuzată de Prima TV a plasat postul de televiziune pe primul loc în audiențe, atât la nivel național cât și urban, potrivit datelor Kantar Media. Peste 1 milion de români au stat în fața micului ecran și au făcut galerie Naționalei antrenată de Edi Iordănescu.
Publicul comercial, 18-54, din mediul urban, a urmărit cu sufletul la gură partida împotriva Andorrei. Cu 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 25.1% Prima TV a fost pe locul unul în audiențe. Postul de televiziune a fost secondat de Antena 1, cu o audiență pe interval de 6.1% rtg, următorul clasat fiind Pro TV cu 3.1 rtg%.
Potrivit datelor Kantar Media, la nivel urban, meciul disputat în Arena Națională, transformată în Arena Copiilor, Prima TV a fost lider de audiență, cu 7.5 puncte de rating și o cotă de piață de 22.5%.
România-Andorra, meci difuzat de Prima TV, a fost cel mai urmărit program al serii de duminică în România în rândul bărbaților, audiența a fost de 3 ori mai mare decât următorul clasat, Antena 1. La nivel urban, pe segmentul bărbați, Prima TV a înregistrat 13 puncte de rating și o cotă de piață de 35.7 %.
La nivel național, golurile lui Stanciu, Hagi, Răzvan Marin și Florinel Coman i-au făcut să strige de bucurie pe români. Victoria României a fost și victoria Prima TV în audiențe. Postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever a înregistrat 6.8 puncte de rating și o cotă de piață de 20.9%. Peste 1.4 milioane de români erau în minutul de aur (22.29) în fața micului ecran, la Prima TV.
Bucuria fără margini din tribune și susținerea care s-a auzit minut de minut din vocile a peste 25.000 de copii s-au transferat pe teren, la finalul partidei. Meciurile Naționalei în campania de calificare la Euro 2024 continuă. Pe 18 noiembrie, în Cipru, se joacă partida Israel – România.