Google testează includerea de știri în prima pagină a motorului său de căutare, în ceea ce ar putea deveni o schimbare semnificativă pentru cel mai folosit motor de căutare.
Google a inclus știri sub căsuța de căutare din prima pagină a motorului său de căutare, în cadrul celui mai recent test derulat în prezent de companie.
Pagina încărcată când utilizatorii accesează google.com, care în mod obișnuit nu afișează decât funcția de căutare web, include, în cadrul acestui test, o serie întreagă de știri sub căsuța de căutare.
CITEȘTE ȘI Huawei vrea să livreze 70 de milioane de smartphone-uri în 2024Experimentul, derulat doar în India, deocamdată, face ca google.com să arate într-un mod similar primei pagini a portalului Yahoo! de acum mulți ani.
Alături de știri, tot în prima pagină a motorului de căutare apar și alte informații de interes, precum condițiile meteo și cotațiile bursiere.
Schimbarea ar putea readuce pe prima pagină a motorului de căutare utilizatorii obișnuiți „să o sară”, căutând pe Google direct din bara de adrese a browser-ului web, indiferent că acesta se numește Chrome, Safari sau Firefox.
Cu mai mulți utilizatori pe prima sa pagină, Google ar putea afișa și mai multe reclame aici, ceea ce se poate presupune că este, în fapt, și scopul final al acestei potențiale modificări.