Platforma Discovery Plus, lansată pe 4 ianuarie, a înregistrat până în prezent peste 11 milioane de abonați, potrivit unui anunț făcut de companie luni, citează Variety.
Raportul de câștiguri al Discovery pentru al patrulea trimestru arată că au fost depășite previziunile, scre News.ro.
Compania a raportat câștiguri de 76 de cenți pe acțiune și venituri de 2,889 miliarde de dolari, față de 72 de cenți și un venit de 2,83 de miliarde cât era estimat.
În timpul celui de-al patrulea trimestru, Discovery a intrat oficial în competiția streaming cu platforma Discovery Plus, care a fost lansată pe 4 ianuarie. Un abonament lunar costă 4,99 de dolari și 6,99 de dolari.
David Zaslav, CEO al Discovery, a anunțat luni că Discovery Plus a depășit pragul de 11 milioane de abonați plătitori de la lansare și că până la finalul lunii va ajunge la 12 milioane.
Platforma a debutat cu peste 50 de programe originale și cu o librărie de 55.000 de episoade care au mai fost difuzate pe posturile companiei precum HGTV, Food Network, TLC și Animal Planet.