Gwyneth Paltrow lansează o revistă glossy, Goop, care va fi publicată de Condé Nast

Gwyneth Paltrow lansează o revistă glossy, Goop, care va fi publicată de Condé Nast
scris 29 apr 2017

Gwyneth Paltrow va lansa o revistă trimestrială glossy, Goop, denumită după brandul de lifestyle al actriței, ce va fi publicată de grupul editorial Condé Nast începând din luna septembrie, informează The Guardian.

Revista se va concentra pe ”starea de bine” – o industrie de câteva trilioane de dolari, în cadrul căreia actrița americană Gwyneth Paltrow este un reprezentant de seamă de mai mulți ani, scrie News.ro

Urmărește-ne și pe Google News

De la lansarea sa în anul 2008 sub forma unui newsletter, site-ul Goop a sfătuit cititorii să aibă grijă de ei înșiși, într-un mod costisitor, sub sloganul ”apelează la aspectul tău interior”. Goop a oferit sfaturi despre terapie psihologică, creșterea copiilor, misticism, sex, modă, frumusețe, multe dintre aceste informații fiind însă puse la îndoială de medici. Între recomandările Goop pentru cadouri de Crăciun s-a numărat, anul trecut, o iurtă portabilă, cu prețul de 8.300 de dolari.

Revista Goop este cel mai recent demers întreprins de celebra actriță în privința extinerii branduluipe care l-a lansat. În urmă cu o săptămână, Goop a anunțat că Gwyneth Paltrow va prezenta un ”summit pentru starea de bine” în Los Angeles în luna iunie, cu ateliere și servicii precum fotografierea aurei, terapie cu cristale și ”picături intravenoase pentru creșterea nivelului de energie”.

În această lună, brandul a lansat Edition 02, un parfum cu prețul 165 de dolari, realizat din ingrediente descrise drept ”mistice”, ”clarvăzătoare” și ”homeopate”.

În luna septembrie, Goop a lansat propria linie vestimentară, cu jachete la prețul de 695 de dolari și bluze la prețul de 195 de dolari.

Condé Nast a anunțat că revista Goop va fi tipărită și va avea și o versiune online. Compania a precizat că revista a fost concepută pentru a fi colecționată, iar principalele ”zone de expertiză” ale brandului Goop vor deveni secțiuni ale publicației.

Pentru prima oară, cei mai mulți bani din reclamele online au intrat pe zona de mobile CITEȘTE ȘI Pentru prima oară, cei mai mulți bani din reclamele online au intrat pe zona de mobile

Lansarea revistei a fost interpretată drept o încercare de a înlocui publicația de sănătate Self a companiei Condé Nast, care și-a încheiat apariția în print în anul 2016.

Lansarea revistei Goop ar fi fost inspirată de o conversație a actriței Gwyneth Paltrow cu Anna Wintour, redactorul-șef al revistei Vogue din Statele Unite ale Americii, care a ocupat recent și funcția de director artistic al grupului Condé Nast.

”Știu de mult timp că Gwyneth are un gust minunat și viziune. Însă, prin Goop, a construit ceva nemaipomenit, o abordare modernă a modului în care trăim astăzi”, a spus Anna Wintour.

”Apariția Goop ca revistă a fost o oportunitate pentru noi de a ne depăși limitele vizual și de a prezenta punctul de vedere al Goop către consumatori într-un mod nou, dinamic”, a spus, la rândul ei, Gwyneth Paltrow.

Gwyneth Paltrow, născută pe 27 septembrie 1972, a devenit cunoscută după ce a jucat în filmul ”Seven” (1995), în care l-a avut partener pe Brad Pitt. După rolurile din comedia romantică ”Dincolo de uși/ Sliding Doors” (1998) și thrillerul ”O crimă perfectă/ A Perfect Murder” (1998), Gwyneth Paltrow a devenit celebră pe plan mondial grație rolului din ”Shakespeare îndrăgostit/ Shakespeare in Love” (1998), care i-a adus premiul Oscar și Globul de Aur. S-a remarcat apoi în filme precum ”Talentatul domn Ripley/ The Talented Mr. Ripley” (1999), ”O familie genială/ The Royal Tenenbaums” (2001), ”Ușuraticul/ Shallow Hal” (2001) și ”Dovada/ Proof” (2005). Din 2008, actrița americană interpretează rolul Pepper Potts, asistenta și iubita personajului Iron Man din francizele cinematografice ”Iron Man” și ”The Avengers”.

viewscnt
Afla mai multe despre
gwyneth paltrow
goop