Producătorul auto american Ford Motor și grupul german de bunuri de consul Henkel au anunțat luni că se alătură boicotului împotriva publicității pe Facebook, organizat de mai multe asociații pentru a presa platforma de socializare să combată mai eficient conținutul care răspândește ura și dezinformarea, relatează Reuters.
Ford a anunțat că va opri promovarea pe toate platformele de socializare din Statele Unite, pentru următoarele 30 de zile, scrie News.ro.
Al doilea mare producător auto din Statele Unite a arătat că își va reevalua prezența pe toate platformele de socializare și că ura, violența și nedreptatea rasială trebuie să fie ”eradicate.”
Un purtător de cuvânt al Henkel a declarat luni că grupul se alătură boicotului împotriva Facebook.
Henkel, care fabrică săpunul Dial, detergentul Persil și șamponul Schwarzkopf, ”nu se va mai promova pe serviciile Facebook în luna iulie, cu toate brandurile sale”, a spus purtătorul de cuvânt.
Ford și Henkel s-au alăturat unei liste lungi de companii care și-au oprit promovarea pe Facebook pentru a susține campania împotriva urii și dezinformării pe platformele companiei.