Facebook va implementa protocoale noi pentru publicitate, în urma lansării de către Apple a sistemului de operare iOS 14.5

Facebook va implementa protocoale noi pentru publicitate, în urma lansării de către Apple a sistemului de operare iOS 14.5
scris 22 apr 2021

Facebook a anunțat că va implementa protocoale noi pentru publicitate, în urma lansării de către Apple a sistemului de operare iOS 14.5, care va include schimbări ale modului în care firmele și instrumentele de publicitate apar pe platforma de socializare.

Apple va aplica o regulă nouă legată de notificările privind confidențialitatea datelor, despre care firmele care oferă servicii de publicitate digitală au avertizat că le va afecta vânzările, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II) CITEȘTE ȘI Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II)

Notificările vor deveni obligatorii atunci când sistemul de operare iOS 14.5 va deveni disponibil, în următoarele săptămâni, dar Apple nu a oferit o dată exactă.

Aceste notificări, care vor fi făcute o singură dată, vor cere dezvoltatorilor de aplicații să ceară permisiunea utilizatorilor înainte ca o aplicație să le urmărească activitățile, între aplicațiile și site-urile altor companii.

Experții în industria publicității au afirmat că avertismentul ar putea să îi determine pe mulți utilizatori să refuze să își dea acordul.

Apple a anunțat această măsură în iunie anul trecut, dar a declarat în septembrie că va întârzia modificarea pentru a da  timp agenților de publicitate digitală să se adapteze.

Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer

Unii dezvoltatori afișează deja notificarea în mod voluntar. Apple a spus că oferă dezvoltatorilor instrumente de publicitate alternative înainte de schimbare.

Un instrument oferă agenților de publicitate care rulează anunțuri de instalare a aplicațiilor  posibilitatea de a vedea câte persoane au instalat o aplicație după campania publicitară, fără a divulga informații despre utilizatorii individuali.

Un alt instrument numit managementul clicurilor private oferă agenților de publicitate o modalitate de a măsura când un utilizator face clic pe un anunț în interiorul unei aplicații și este dus la o pagină web, dar fără a dezvălui date despre utilizatorul individual.

VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Ionuț Nedea, Litoralulromanesc.ro: Statul trebuie să promoveze destinațiile românești pentru turiștii români și străini. Exceptarea măsurii de purtare a măștii la plajă CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Ionuț Nedea, Litoralulromanesc.ro: Statul trebuie să promoveze destinațiile românești pentru turiștii români și străini. Exceptarea măsurii de purtare a măștii la plajă

Deși instrumentele sunt destinate a fi utilizate de dezvoltatorii de software, Apple a adăugat miercuri informații despre acestea la unul dintre ghidurile sale de confidențialitate.

Facebook a anunțat în decembrie că intenționează să afișeze notificarea pop-up, deoarece nu dorește ca utilizatorii de iPhone-uri să piardă accesul la aplicațiile sale.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
publicitate
apple