YouTube introduce un nou tip de reclamă, pentru aplicația disponibilă pe televizoare, care este afișată atunci când redarea este întreruptă.
Cumva, YouTube a reușit să facă loc une noi reclame în cadrul platformei ticsite deja cu publicitate. Noua reclamă apare acum, oarecum ironic, atunci când utilizatorul dă pauză redării și nici nu se mai uită la video.
Practic, în momentul în care este apăsat butonul de întrerupere a redării, fereastra video se micșorează pentru a face loc, alături, unei reclame.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Deasupra reclamei este afișată eticheta menită să indice utilizatorului că vede publicitate, iar dedesubt există un buton pentru ascunderea temporară reclamei. Reclama dispare și automat când este reluată redarea.
În ultimii ani, YouTube s-a aflat într-o cursă de înarmare cu reclame, atât versiunea web, cât și aplicațiile platformei fiind „năpădite” de publicitate.
Simultan, compania ia măsuri agresive împotriva instrumentelor de blocare a reclamelor și promovează insistent abonamentele Premium, care, în schimbul unui abonament deja scumpit de mai multe ori, scutește utilizatorii de publicitate.