Lupta YouTube cu cei care îndrăznesc să-i blocheze reclamele fără a plăti un abonament Premium intră într-o nouă etapă odată cu reclamele injectate direct pe server.
După mai multe faze în care s-a jucat ca șoarecele și pisica cu cei care folosesc instrumente de blocare a reclamelor, YouTube pregătește o nouă mutare și începe să testeze injectarea reclamelor direct din servere.
Asta înseamnă că reclamele vor fi integrate în video înainte ca acesta să ajungă pe dispozitivele utilizatorilor. Anterior, reclamele și videourile erau livrate separat.
CITEȘTE ȘI Apple nu va folosi datele utilizatorilor pentru a-și antrena AI-ulSchimbarea va îngreuna semnificativ sarcina adblock-erelor de a reprima reclamele.
Compania a confirmat testarea reclamelor injectate de la nivelul serverelor și a reiterat faptul că blocarea reclamelor contravine condițiilor de utilizare ale platformei.
De partea cealaltă, AdGuard, una dintre cele mai cunoscute soluții de blocare a reclamelor și cookie-urile de urmărire a activității web, se arată optimistă în privința găsirii unei soluții.