După popup-uri cu mesaje care targetează utilizatorii ce folosesc instrumente de blocat reclame și încărcarea intenționat mai greoaie a clipurilor, YouTube pare să fi trecut la îngreunarea întregului site.
Lupta YouTube cu utilizatorii care folosesc extensii pentru blocarea reclamelor pare să fi trecut la un nou nivel, conform mesajelor de pe platformele sociale.
Utilizatorii se plâng că, acum, întreg site-ul youtube.com se mișcă foarte greu dacă este folosită o extensie de blocare a reclamelor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Lucrurile revin la normal dacă extensia este dezactivată, iar reclamelor li se permite să ruleze așa cum dorește platforma deținută de Google.
Îngreunarea întregului site, făcută special în cazul utilizatorilor care blochează reclamele, reprezintă deja al treilea set de măsuri luate de YouTube împotriva acestora.
Campania YouTube a început cu simple mesaje, care anunțau utilizatorii că blocarea reclamelor este împotriva regulilor și că au de ales între a viziona reclame și a se abona la YouTube Premium.
Al doilea pas a constat în introducerea unei întârziere intenționate în încărcarea clipurilor video, menită să enerveze utilizatorii și să-i determine să dezactiveze extensiile Adblock.
Trecerea la îngreunarea întregului site, arată că YouTube nu este dispus să renunțe la luptă. În același timp, extensiile de blocare a reclamelor sunt în luate în vizor și de browser-ul Chrome, deținut tot de Google, companie care trăiește din reclamele digitale.