Cea mai mare platformă video online continuă să exagereze cu volumul de reclame afișate și ajunge la nu mai puțin de 10 reclame care nu pot fi oprite în cadrul unei singure întreruperi.
Volumul foarte mare de reclame de pe YouTube este o chestiune de notorietate, de care utilizatorii se plâng deja de multă vreme. Însă, platforma deținută de Google, care în urmă cu mai mulți ani promitea că nu va afișa decât reclame text, arată că se poate și mai rău.
Mulți utilizatori scriu pe platformele sociale că au văzut, mai nou, chiar și 10 reclame consecutive într-o singură pauză. Mai rău, este vorba de reclame „unskippable”, care trebuie urmărite până la capăt.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Genul acesta de reclamă are 5-6 secunde, deci o astfel pauză poate dura între 50 și 60 de secunde. Și nu există nicio garanție că, așa cum a crescut numărul de reclame, YouTube nu crește și lungimea acestora.
Contul TeamYouTube a răspuns pe Twitter unuia dintre utilizatorii care se plângeau de numărul mare de reclame de pe YouTube, spunând că acest nou calup se numește „bumper ads” și este afișat înainte să înceapă derularea clipului - ceea ce nu îmbunătățește cu nimic situația.
În mod evident, YouTube încearcă să-și crească veniturile prin afișarea mai multor reclame. În același timp, platforma speră că cei nemulțumiți vor ceda și vor plăti pentru abonamentul lunar YouTube Premium, unde nu sunt afișate reclame.