După Google, și Facebook s-a grăbit să lanseze widget-uri pentru noul lock screen din iOS 16, pentru a fi mai aproape de utilizatori.
Noul iOS 16 permite utilizatorilor să pună widget-uri pe ecranul afișat înainte de deblocarea telefonului. Aceste widget-uri pot afișa informații și pot fi folosite pentru deschiderea rapidă a unei aplicații.
Pentru că este primul ecran afișat utilizatorului când acesta ridică telefonul, lock screen-ul din iOS 16 a devenit deja un „câmp de bătălie” pentru dezvoltatorii de aplicații, care se luptă pentru a fi cât mai ușor accesibili utilizatorilor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Printre acești dezvoltatori se numără acum și Facebook, care, bineînțeles, vrea să fie accesibilă utilizatorilor încă de pe lock screen. În acest sens, platforma socială deținută de Meta s-a grăbit să lanseze widget-uri pentru lock screen-ul din iOS 16.
Facebook oferă, în acest moment, două widget-uri pentru lock screen. Unul afișează cele mai populare noi postări, iar al doilea include numărul prietenilor care-și sărbătoresc ziua de naștere.
Primul widget este mai mare și are o formă dreptunghiulară. Acesta afișează câteva rânduri de text din postările pe care algoritmul Facebook le consideră de interes pentru utilizator.
Widget-ul cu zilele de naștere este pătrat și afișează doar un emoji în formă de tort și numărul aniversărilor. Ambele widget-uri, la atingere, facilitează deschiderea aplicației Facebook, ceea ce este și scopul companiei.
Facebook se alătură Google, fiind primele mari companii care s-au grăbit să lanseze widget-uri pentru lock screen-ul din iOS 16, pentru ca propriile aplicații să fie mai ușor de accesat decât restul.