YouTube, platformă video deținută de Google, a anunțat că a lansat „un mic experiment” pentru a testa diverse noi modele care nu afișează public numărul de aprecieri negative - „dislike” - primit de un videoclip.
Această decizie a fost luată după ce reprezentanții platformei au realizat că butonul cu degetul mare orientat în jos poate fi un mijloc de a hărțui utilizatorii individuali de YouTube, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Dacă sunteți parte din acest mic experiment, s-ar putea să vedeți unul dintre aceste concepte în următoarele săptămâni”, a fost scris pe contul Twitter al YouTube.
Creatorii de conținut pentru YouTube vor putea vedea în continuare, prin unealta YouTube Studio, numărul de „like”-uri și „dislike”-uri primite.
Utilizatorii incluși în test vor putea de asemenea să aprecieze pozitiv sau negativ un videoclip.
CITEȘTE ȘI Digi Communications vrea să își vândă operațiunile din Ungaria către compania ungară de tehnologie 4iG, avându-i printre acționari pe Lorinc Meszaros, cel mai bogat om de afaceri din Ungaria și un prieten apropiat al premierului Viktor OrbanYouTube însăși a fost subiectul unei campanii „dislike” în urmă cu doi ani. YouTube Rewind - recapitularea anuală a trendurilor culturale și în ceea ce privește meme-urile - a stabilit un record al celor mai multe aprecieri negative primite, la mai puțin de o săptămână după ce a fost publicată.
Criticii au fost nemulțumiți de faptul că Rewind cuprindea celebrități precum Will Smith, Trevor Noah și John Oliver, în timp ce mulți creatori de conținut YouTube au fost ignorați. În prezent, ea are 19 milioane de „dislike”-uri și 2,9 milioane de „like”-uri.