Vodafone România l-a numit pe Mostafa El Beltagy, în prezent Head of Vodafone Group Marketing Global Projects, în funcția de Consumer Business Unit Director, înlocuindu-l pe Andrea Rossini, care va fi desemnat Consumer Digital Director al Vodafone Italia. În noua sa poziție, Mostafa El Beltagy îi va raporta lui Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, și va face parte din echipa de executivă de management.
Mostafa El Beltagy deține din mai 2017 poziția de Head of Vodafone Group Marketing Global Projects, cu sediul la Londra, rol în care a contribuit la accelerarea performanței comerciale în cele mai mari nouă piețe europene în care este prezent Vodafone Group. El face parte din echipa Vodafone din 2009 și a deținut mai multe funcții de conducere în aria dedicată cartelelor preplătite, atât în zona de segment, cât și în cea de marketing, pentru Vodafone Egipt și Vodacom Africa de Sud.
Între 2014 și 2017, a coordonat ariile de customer value management, big data, prețuri și strategie comercială pentru clienții persoane fizice și juridice în cadrul Vodafone Egipt, contribuind la îmbunătățirea satisfacției clienților și a cotei de piață.
CITEȘTE ȘI ANCOM: Volumul de date ce pot fi consumate în roaming în UE fără taxe suplimentare va crește cu 22% de la 1 ianuarie Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe.
Vodafone Group are divizii în 26 de țări, 50 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 30 septembrie 2017, Vodafone Group avea 522,8 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 18,8 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix.