Vodafone a anunțat că oferă acces la internet mobil nelimitat timp de 30 de zile pentru 500.000 de abonați din Marea Britanie, în contextul pandemiei de coronavirus.
Totodată, clienții considerați vulnerabili vor avea contractele actualizate pentru a putea beneficia de noua ofertă, potrivit companiei. Aceștia vor primi SMS-uri în care vor fi anunțați de modificare.
“Oferim 30 de zile de date gratuite nelimitate celor mai vulnerabili clienți și primilor 500.000 de clienți care se vor înscrie, pentru a atenua îngrijorările legate de epuizarea planului de date, sau de plata unor tarife suplimentare”, spune șeful Vodafone UK, Nick Jeffrey.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Vodafone, Telekom, Orange acceptă să furnizeze autorităților date despre locul unde se află utilizatorii, în contextul pandemieiAbonații (persoane fizice sau firme mici) care nu au deja internet mobil nelimitat se pot înscrie folosind schema de recompense din aplicația My Vodafone.
Oferta va fi limitată inițial pentru un număr de 500.000 de abonați.
“Vom monitoriza utilizarea și, dacă permite capacitatea rețelei, este ambiția noastră să oferim gratuități unui număr și mai mare de clienți”, precizează operatorul de telefonie mobilă.
Grupul britanic a anunțat mai multe măsuri în contextul pandemiei în țările în care este prezent, inclusiv extinderea capacității rețelelor pentru a face față traficului în creștere, oferirea de servicii suplimentare guvernelor și spitalelor, precum și furnizarea de informații anonimizate către autorități privind mișcările utilizatorilor din zone puternic afectate.
“Poate deveni din ce în ce mai important ca guvernele să înțeleagă mișcările oamenilor pentru a limita răspândirea virusului, în special în interiorul și spre/dinspre zonele aflate în carantină. Ori de câte ori este posibil din punct de vedere tehnic și legal, Vodafone va fi dispusă să asiste guvernele în elaborarea unor informații bazate pe seturi mari de date anonimizate. De exemplu, dezvoltăm deja o hartă agregată și anonimă pentru regiunea Lombardiei din Italia, pentru a ajuta autoritățile să înțeleagă mai bine mișcările populației în vederea combaterii răspândirii Covid-19”, arată Vodafone în prezentarea strategiei companiei pe timpul crizei.
De asemenea, mai multe fundații Vodafone au anunțat o serie de inițiative pentru sprijinirea sectorului sănătății, dar și a elevilor și studenților afectați de criză, inclusiv în România, prin furnizarea de acces la platforme de e-learning.