Notorietatea în vremea pandemiei a ajutat WhatsApp, care era deja una dintre cele mai populare aplicații de comunicare, să crească și mai mult.
Conform unei cercetări făcute de Kantar în perioada 14-24 martie, creșterea WhatsApp a ajuns la 40%. Asta după ce procentul de creștere după primele zile de izolare socială era la 27%.
Aceasta este media de creștere a utilizării, însă cifrele par să fie direct proporționale cu efectele virusului în fiecare țară. În cele mai afectate țări, precum Spania, creșterea WhatsApp ajunge și la 76%.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pentru o aplicație folosită de peste 2 miliarde de oameni, 76% și chiar 40% reprezintă creșteri foarte mari în ceea ce privește numărul de mesaje și apeluri pe care utilizatorii le realizează.
Studiul se rezumă la nivelul de utilizare, astfel că nu știm în ce măsură creșterea a fost generată de utilizatorii noi sau utilizatorii actuali.
Studiul Kantar arată că cea mai mare creștere la nivelul tuturor platformelor de comunicare, de peste 40%, se înregistrează pe grupul de vârstă cuprins între 18 și 34 de ani.
Facebook a făcut recent cunoscut faptul că, de la începutul crizei, timpul petrecut de utilizatori în aplicațiile sale a crescut cu 70%.