Vodafone a fost amendată în Marea Britanie cu o sumă record de 4,6 milioane de lire sterline pentru nereguli grave în relațiile cu clienții, între care neactualizarea conturilor la alimentarea cu credit, relatează Reuters.
Al doilea mare operator de telecomunicații din lume nu a acționat suficient de rapid pentru a identifica sau rezolva problemele provocate de schimbarea sistemului de facturare, potrivit autorităților de reglementare, scrie News.ro.
Aproximativ 10.452 de clienți ai serviciului de telefonie mobilă cu cartele preplătite au pierdut 150.000 de lire, între sfârșitul anului 2013 și aprilie 2015.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Reprezentanții Vodafone au spus că regretă profund erorile de sistem și de procesare și că i-au despăgubit pe majoritatea clienților afectați.
Autoritatea de freglementare Ofcom a calificat deficiențele drept ”grave și inacceptabile”, iar amenzile, cele mai mari impuse vreodată de instituție, au dat un semnal clar tuturor companiilor de telecomunicații.
Vodafone a anunțat că toți clienții, cu excepția a 30, și-au primit banii înapoi sau credit, sumele medii fiind de 14,35 de lire. Compania a donat și 100.000 de lire pentru caritate, pentru a se asigura că nu profită de pe urma celor 30 de clienți care nu au putut fi contactați.