UPC România a înregistrat venituri de peste 184 milioane lei în trimestrul 3 al acestui an, ceea ce reprezintă o creștere de peste 6,5% față de perioada similară din 2016.
În primele 9 luni, veniturile au totalizat 545,5 milioane lei, comparativ cu 512 milioane lei în aceeași perioadă a anului trecut.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Profit.ro a anunțat ieri seara că, în ultimele 12 luni, septembrie 2016 – septembrie 2017, numărul de abonamente a crescut cu 6,5%, la 2,37 milioane. Segmentul serviciilor de telefonie fixă a înregistrat cel mai bun rezultat, sporul față de septembrie 2016 fiind de 15,5%, la 519.600.
Totodată, și serviciile de acces la Internet au avansat cu 8,3%, la 568.700.
CITEȘTE ȘI Simona Halep a urcat pe locul 15 în clasamentul câștigurilor jucătoarelor de tenis, din toate timpurilePe total, serviciile de televiziune (cablu și satelit) au urcat cu 2,5% față de septembrie 2016, la 1,282 milioane de utilizatori, evoluție susținută și de avansul numărului de clienți pe satelit cu 1,6%, la 355.100.
"Am reușit să menținem performanța de creștere dinamică pe toate segmentele de business, veniturile înregistrate fiind cu peste 6,5% mai mari față de aceeași perioadă a anului trecut. Īn acest trimestru am atins și depășit un reper important, peste 3 milioane de case în aria de acoperire, ca urmare a investițiilor constante în extinderea rețelei digitale de ultimă generație”, a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria.
Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.
Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom). Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.