Companiile care vor să-și păstreze sau să dobândească bife aurii pentru a se diferenția pe Twitter ar urma să plătească un abonament lunar de 1.000 de dolari.
Conform unor documente interne, Twitter urmează să ceară 1.000 de dolari pe lună pentru abonamentul lunar prin care companiile pot avea o bifă aurie în pagina de profil.
Mai mult, pentru fiecare cont afiliat unei companii va fi percepută o taxă lunară de 5 dolari pentru ca și acestea să poată afișa bifa reprezentativă pentru companie.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Bifele aurii au fost lansate în cadrul programului Verification for Organizations (fost Blue for Business), care permite companiilor și conturilor afiliate să se diferențieze cu miniaturi aurite ale pozelor de profil.
Abonamentele de 1.000 de dolari pe lună reprezintă doar una din ideile cu care Elon Musk a venit pentru a crește veniturile companiei și a plăti datoriile de 12,5 miliarde de dolari ale acesteia.
Înte timp, disponibilitatea abonamentului Twitter Blue a fost extinsă, iar acesta este disponibil în șase noi țări - Arabia Saudită, Franța, Germania, Italia, Portugalia și Spania. În total, Blue este acum valabil în 12 țări.
Twitter va împărți veniturile din reclame cu creatorii de conținut, a anunțat recent Elon Musk, fără a oferi alte detalii. În viitorul program vor fi incluși doar abonații Twitter Blue.