Separat de Twitter Blue, care afișează doar jumătate din reclamele pe care un utilizator le vede în mod normal, platforma socială va vinde un alt abonament, care nu va afișa deloc publicitate.
Elon Musk a făcut succint lumină în cazul reclamelor de pe Twitter - nu în ceea ce privește venituri în scădere generate de acestea, ci legat de numărul de reclame care le sunt afișate abonaților.
Până acum, Musk și promovarea folosită de Twitter pentru abonamentele Blue spuneau doar că cei care au Blue vor vedea mai puține reclame decât ceilalți. Acum, noul șef al companiei spune că, în fapt, abonații văd jumătate din numărul de reclame afișate celorlalți utilizatori.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Mai mult, Musk spune că, în viitor, Twitter va oferi un „plan superior” (probabil atât ca facilități, cât și ca preț) și că acesta nu va afișa deloc publicitate. Musk nu oferă alte detalii.
Twitter Blue costă 8 dolari (11 dolari pe dispozitivele Apple) pe lună. Reclamele reprezintă 90% din veniturile Twitter, însă, Musk a spus de la bun început că va încerca să migreze spre o finanțare pe bază de abonament.
Problema este că modul în care Musk conduce Twitter a speriat companiile de publicitate și mai multe branduri și-au oprit ori și-au redus semnificativ campaniile.
Conform Similarweb, traficul managerului de reclame oferit de Twitter a scăzut în octombrie cu 74% comparativ cu aceeași lună a anului trecut. În noiembrie scăderea a ajuns la 85%, iar trendul pare să continue și în decembrie.