Twitter a anunțat că își schimbă serviciul pentru a aloca un spațiu mai mare unor evenimente majore precum Cupa Mondială, cutremure, nunți regale și alegeri, în încercarea de a facilita accesul utilizatorilor la tweet-uri cât mai interesante, transmite Reuters.
Compania încearcă să ofere utilizatorilor acces cât mai rapid la evenimente live și știri în timp real, spre deosebire de alte rețele sociale, precum Facebook, care pun accentul pe postările despre familie și prieteni, scrie News.ro.
Astfel, Twitter a anunțat că va începe să informeze utilizatorii când are loc un eveniment care i-ar putea interesa și că va promova astfel de evenimente într-o secțiune dedicată a paginii de căutare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Mesajele vor apărea în partea de sus a paginii, care este primul lucru pe care îl văd utilizatorii atunci când deschid Twitter pe un smartphone, a declarat Keith Coleman, vicepreședinte al Twitter pentru produs.
”Dorim ca Twitter să fie păsărica de pe umărul vostru care vă spune ce trebuie să știți, atunci când trebuie”, a afirmat Coleman.
Atunci când vor atinge mesajele, utilizatorii vor intra pe o selecție de tweet-uri, imagini și video-uri pe un anumit subiect, realizată cu ajutorul unor algoritmi și unor ”curatori” umani.
Compania a lansat o funcție similară, numită ”Momente”, în 2015, iar aceste modificări extind funcția respectivă, a precizat Coleman.