Twitter nu va mai afișa reclame în Ucraina și Rusia, iar pentru conținutul multimedia care poate șoca a fost adăugată o avertizare specială.
Temporar, pentru „a asigura vizibilitatea informațiilor de siguranță”, Twitter a decis să întrerupă afișarea de reclame în Ucraina și Rusia. Același lucru se întâmplă și cu recomandările automate de conținut.
Practic, în contextul războiului din Ucraina, Twitter întrerupe componentele care funcționează pe baza algoritmului, care ar putea aduce conținut și reclame nepotrivite oamenilor din țările implicate în conflict.
CITEȘTE ȘI Ucraina cere Apple să nu mai vândă produse în RusiaOficialii companiei spun că verifică cu mare atenție conținutul legat de conflict, pentru a preveni dezinformările și tentativele de manipulare.
Pe de altă parte, Twitter lansează opțiunea adăugării unui mesaj de avertizare, ce poate fi folosit în cazul imaginilor și filmărilor care pot afecta utilizatorii.
Cei care postează astfel de conținut, precum filmările din zona de război, pot bloca vizualizarea automată cu noua avertizare, pe care, după ce o citesc, ceilalți utilizatori o pot de la o parte pentru a viziona conținutului.
Ca și Facebook, accesul la Twitter a fost deja restricționat în Rusia, în contextul războiului și al protestelor din marile orașe rusești.