Twitter analizează oportunitatea lansării unei versiuni premium a platformei Tweetdeck, destinată profesioniștilor, ceea ce crește probabilitatea perceperii în premieră a unei taxe de abonament pentru utilizatori, transmite Reuters.
Ca majoritatea companiilor din media socială, Twitter s-a concentrat încă de la înființare, în urmă cu 11 ani, pe construirea unei baze uriașe de utilizatori pentru un serviciu gratuit, susținut de publicitate, scrie News.ro.
În februarie, Twitter a raportat că are 319 milioane de utilizatori la nivel mondial.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Spre deosebire de Facebook, Twiter nu a reușit să atragă venituri suficiente din publicitate pentru a obține profit, chiar dacă popularitatea lui Donald Trump și altor celebrități fac ca rețeaua de socializare să fie în mod constant în centrul atenției.
Abonamentele ar putea proveni de la o versiune a Tweetdeck, o interfață existentă care ajută utilizatorii să navigheze pe Twitter.
Compania efectuează un studiu pentru a evalua interesul pentru o versiune mai nouă și îmbunătățită a Tweetdeck, a declarat un purtător de cuvânt al Twitter, Brielle Villablanca.
CITEȘTE ȘI Care sunt costurile pentru a porni o afacere online și de câți bani ai nevoie lunar pentru promovareEa a spus că Twitter face perioadic sondaje pentru a afla părerea oamenilor despre experiențele pe Twitter și pentru a se informa în legătură cu deciziile legate de produse.
Nu există niciun indiciu că Twitter analizează introducerea de taxe pentru abonamente pentru toți utilizatorii.
Versiunea premium ar putea include instrumente mai puternice pentru a ajuta promoterii, jurnaliștii, profesioniștii și alții din comunitatea Twitter să afle mai repede ce se întâmplă în lume, fără reclame, potrivit companiei.
Și alte companii de media, precum divizia LinkedIn a Microsoft, au pus la dispoziția utilizatorilor versiuni pe bază de abonament ale platformelor de socializare, pentru oferi un acces mai mare și date.
În trimestrul patru din 2016, Twitter a raportat cea mai lentă creștere a veniturilor de la oferta publică inițială de acum patru ani, iar veniturile din publicitate au scăzut în termeni anuali.
Compania a avertizat că creșterea veniturilor din publicitate va continua să fie sub cea a numărului de utilizatori, în 2017.
În 2016, pe piețele financiare au apărut zvonuri că Twitter ar putea fi vândută, dar nu au fost făcute oferte concrete.