În cadrul unui eveniment de advertising, în care își prezenta noile formate de reclame, TikTok a anunțat câți utilizatori are la nivel global, o informație pe care a evitat să o facă publică până acum.
În goana după monetizare, TikTok va lansa noi formate de reclame. Acestea s-au aflat în centrul atenției în cadrul unui eveniment la care au fost invitați advertiserii din Statele Unite.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Dincolo de reclame, pentru a-și convinge partenerii că au de ce să cumpere reclamă, TikTok a trebuit să se laude cu numărul de utilizatori la care ajuns.
Cum se știa deja, în Statele Unite există peste 100 de milioane de utilizatori. Informația nouă, dar deloc surprinzătoare, este că rețeaua chineză are o bază mare de utilizatori tineri - 59% dintre aceștia au sub 24 de ani.
Și mai interesantă este cifra privind numărul de utilizatori la nivel mondial. TikTok spune că are, în total, 732 de milioane de utilizatori lunari - care deschid aplicația cel puțin o dată pe lună.
CITEȘTE ȘI EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la BucureștiCifra înaintată de TikTok este în discrepanță cu estimările neoficiale de până acum, care susțineau că platforma chinezească se apropie cu pași mari de pragul de 1 miliard de utilizatori, ceea ce, aflăm acum, nu este adevărat.
CITEȘTE ȘI Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I)În cadrul aceluiași eveniment, cei de la TikTok au mai afirmat, pentru a motiva și mai mult cumpărarea de reclame, că 47% dintre utilizatorii săi cumpără ceva ce văd în cadrul platformei.