Oamenii, în special cei care folosesc deja Instagram, par să fi luat cu asalt noua rețea socială Threads, tocmai lansată de Meta, companie care mai deține Facebook, Instagram și WhatsApp.
Mark Zuckerberg a stat joi cu ochii pe cifrele de trafic ale noii sale rețele sociale și a anunțat deja depășirea mai multor praguri de utilizare la fiecare câteva ore.
După primele două ore din momentul lansării, șeful Meta anunța deja că peste 2 milioane de oameni au început să folosească Threads.
CITEȘTE ȘI Meta va lansa joi o nouă rețea socială, dar nu și în EuropaDouă ore mai târziu, Threads ajungea deja la 5 milioane de utilizatori. După șapte ore din momentul lansării, noua rețea socială trecea deja de pragul de 10 milioane de utilizatorii.
Era de așteptat să existe un interes mare pentru o nouă rețea socială dezvoltată de Meta, fie și strict din curiozitate. Acesteia i se adaugă dezgustul pe care deja mulți utilizatori și l-au exprimat față de Twitter și de modul în care această platformă este condusă de Elon Musk.
Threads este exact o clonă de Twitter, cu aceeași funcționalitate și același design, în mare, plus logarea cu contul de Instagram. Lipsesc, în momentul lansării, anumite facilități - nu pot fi puse hashtag-uri, iar funcția de căutare merge doar pentru nume de utilizatori.
Noua rețea socială nu este disponibilă și în Europa. Meta nu s-a grăbit să o lanseze aici, pentru a evita să intre din nou „în conflict” cu autoritățile europene care se ocupă de protecția datelor.