Numărul de download-uri ale aplicației și traficul site-ului ChatGPT au scăzut pentru prima oară luna trecută, în ceea ce ar putea reprezenta un prim avertisment pentru antreprenorii care își investesc banii cu ușurință în companiile de AI.
Numărul de download-uri ale aplicației ChatGPT de iPhone a scăzut luna trecută în Statele Unite cu 38% față de luna mai, susțin analiștii de la Bank of America Securities, citând datele Sensor Tower.
La fel, aplicația Bing, care include și chatbot-ul cu același nume, a înregistrat cu 38% mai puține descărcări în luna iunie față de luna mai.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De asemenea, traficul site-ului ChatGPT a scăzut cu 11 procente în iunie față de mai. În medie, acesta are acum în jur de 51 de milioane de vizitatori pe săptămână.
A scăzut și interesul și pentru motorul de căutare Bing, după ce curiozitatea stârnită de chatbot-ul Microsoft s-a mai domolit. Bing a avut în iunie doar 2,8% cotă de piață. Asta în timp ce Google a crescut ușor, ajungând la 92%.
De când a fost lansat ChatGPT, Inteligența Artificială a atras investiții masive din partea antreprenorilor, cei mai mulți bani investiți în prima jumătate a acestui an mergând către companii care au legătură cu AI-ul.
Faptul că, după doar șase luni, interesul pentru chatboți pare să fi început să scadă, ar putea să domolească avântul investitorilor.