Telekom Mobile a înregistrat în 2022 venituri totale de 306,4 milioane de euro, în scădere cu 2,9% față de 2021. Anul trecut, EBITDA a crescut cu 25% față de anul precedent, ajungând la 38 milioane de euro, ca urmare a eforturilor consecvente și continue de creștere a eficienței operaționale și financiare.
"Am încheiat anul 2022 cu rezultate bune, deși a fost un an dificil și suntem mândri că am reușit să ne menținem promisiunea de a le oferi clienților mobil așa cum vor. Simplitatea și corectitudinea sunt și vor rămâne promisiunile Telekom. Vreau să le mulțumesc astfel clienților că au încredere în noi și să le promitem că vom continua să le oferim servicii de calitate adaptate nevoilor personale și de afaceri”, a declarat Dina Tsybulskaya, Chief Executive Officer, Telekom Romania Mobile.
Telekom Mobile a înregistrat 4,16 milioane de abonați și utilizatori de cartele preplătite, în creștere cu 12,9%, la finalul anului 2022, față de 31 decembrie 2021, ceea ce echivalează cu o creștere netă de aproape jumătate de milion de utilizatori ai serviciilor mobile.
La sfârșitul celui de-al patrulea trimestru, Telekom Mobile avea 1,85 milioane de abonați (în creștere cu 6,9% față de anul precedent) și 2,31 milioane de utilizatori prepaid (în creștere cu 18,2% față de anul precedent).
„Am continuat să ne concentrăm atenția pe experiența oferită clienților, care se află în centrul activității noastre. Rezultatele companiei sunt foarte bune într-un mediu de piață dificil. Mă bucur că tot mai mulți clienți aleg ofertele noastre. Vom continua să dezvoltăm programul de eficientizare a costurilor și ne vom adapta cu rapiditate la condițiile de afaceri în continuă schimbare", a explicat Dina Tsybulskaya.