Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive a încheiat anul cu o cifră de afaceri de peste 4 milioane de lei, în creștere cu 65% față de anul anterior, pe fondul cererii mai mari pe zona de digitalizare, al nevoii companiilor de automatizare și de identificare de soluții pentru optimizarea proceselor și cheltuielilor.
„În 2021 am avut o evoluție bună în cadrul proiectelor desfășurate în segmentele de fintech și automatizare, eCommerce și dezvoltări custom complexe, care au avut componente web, desktop și de aplicații mobile. Estimăm pentru 2022 cel puțin o dublare a cifrei de afaceri, având în vedere contextul în care ne aflăm, mai exact faptul că avem o explozie a necesității de a utiliza produse digitale în cadrul proceselor interne ale companiilor, pentru automatizări și optimizări de costuri, cât și pentru interacțiunea pe care acestea le au cu clienții lor. Ne bazăm pe un context favorabil industriei, dar și pe investițiile în creștere efectuate de noi în 2021 și care încep să aducă rezultate”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
TARA Interactive și-a bugetat pentru acest an investiții de 500.000 de euro, dublu față de anul trecut. Acestea vizează o prezență mai mare pe piața de software internațională, în special, prin extinderea portofoliului de clienți în SUA și vestul Europei, dublarea echipei, la 70 de angajați, atât la biroul din București, cât și la cel din Chișinău.
Compania se va axa anul acesta pe o mai bună acoperire a industriilor de fintech, eCommerce, logistică și retail, cu accent pe zonele de automatizare a proceselor, robotizare, inteligență artificială și procesare de informații de tip Big Data.
„Pentru 2022 am luat în calcul investiții de 500.000 de euro, dintre care cea mai mare parte va finanța departamentele de marketing, vânzări și HR. Către creșterea echipei am alocat aproximativ 25%”, mai spune Vlad Lepădatu.
Cât privește evoluția industriei, TARA Interactive estimează un avans mai accelerat al pieței de software în 2022, pe fondul investițiilor mai mari, ca urmare a intrării în piață a fondurilor europene.
În prezent, TARA Interactive are 30 de angajați în birourile din București și Chișinău și desfășoară proiecte interanționale (SUA, Marea Britanie, Europa, România etc), în domenii precum fintech, sport, consultanță, transport, logistică, ecommerce și retail.