Spotify își respectă promisiunea de a investi în podcast-uri și achiziționează Parcast pentru o sumă necunoscută.
Parcast este un studio de podcast-uri cunoscut pentru creațiile sale originale care se întind pe mai multe domenii, de la mister și science-fiction, la istorie. Mai multe titluri produse de Parcast au deja audiențe de ordinul milioanelor de ascultători.
Conținutul Parcast este disponibil și pe iTunes, acolo unde ocupă în mod frecvent locuri în top 10 al celor mai populare creații audio. De altfel, podcast-urile companii nu vor fi deveni exclusivități Spotify, ci vor putea fi găsite în continuare și pe alte platforme.
Conform Spotify, Parcast va dezvolta anul acesta 20 de serii de podcast-uri. Tranzacția dintre cele două companii se va finalizată în acest trimestru.
CITEȘTE ȘI Atac cu viruși informatici asupra rețelei de intranet a Ministerului Apărării spaniol; un stat străin suspectatPrin această achiziție, Spotify își lărgește oferta de conținut audio ce depășește sfera muzicală, o direcție urmată în ideea diferențierii de platforme concurente precum Apple Music și YouTube Music.
În februarie, Spotify a achiziționat alți doi producători de podcast-uri, Gimlet și Anchor, în urma unei tranzacții în valoare de 340 de milioane de dolari. Compania suedeză a anunțat atunci că va investi peste 500 de milioane de dolari în zona de podcast-uri.
Pentru Spotify, care are 207 milioane de utilizatori și aproximativ 40 de milioane de melodii, podcast-urile sunt productive în cazul ambelor abonamente pe care le oferă, atât cel premium, cât și cel susținut prin reclame.