Spotify cumpără două noi companii specializate în podcast-uri

Spotify cumpără două noi companii specializate în podcast-uri
scris 17 feb 2022

Chartable și Podsights, două dintre cele mai mari platforme de marketing și reclame pentru podcast-uri, au fost achiziționate de Spotify.

Serviciul suedez de streaming continuă să investească în podcast-uri și cumpără alte două companii care dețin tehnologii legate de podcast-uri, Chartable și Podsights, tehnologii pe care Spotify le va integra în propria platformă.

Urmărește-ne și pe Google News

Sunt primele achiziții importante făcute de Spotify anul acesta în zona audio. Valoarea tranzacțiilor nu este cunoscută.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Samsung își extinde investițiile în Vietnam CITEȘTE ȘI Samsung își extinde investițiile în Vietnam

Ambele companii au dezvoltat tag-uri, pe care creatorii și platformele de podcast-uri le pot folosi pentru a vedea cine ascultă podcast-uri, cine aude o reclamă și cine realizează o acțiune după ce aude o reclamă.

Spotify, însă, spune că va folosi această tehnologie și pentru muzică, nu doar pentru podcast-uri - va monitoriza reclamele dintre melodii, inclusiv pe cele în format video și imagini, nu doar pe cele audio.

Platforma suedeză urmărește să-și crească veniturile din reclame și, în același timp, să le ofere artiștilor și creatorilor de conținut instrumente de analiză a audienței.

Cele două noi achiziții vin după ce, anul trecut, Spotify a cumpărat nu mai puțin de patru companii care dezvoltă tehnologii audio, de marketing și publicitate.

viewscnt
Afla mai multe despre
spotify
podcast