În primele 10 luni ale anului, vânzările de smartphone-uri pliabile dezvoltate de Samsung au crescut masiv pe segmentul de business, anunță producătorul coreean.
Clienții enterprise sunt un target important pentru orice producător de telefoane, iar Samsung încearcă și se pare că reușește să le vândă acestora din ce în ce mai multe smartphone-uri pliabile.
Conform companiei coreene, în perioada ianuarie - octombrie 2022 vânzările de smartphone-uri pliabile ale companiei au crescut pe zona enterprise cu 105% față de aceeași perioadă a anului trecut.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Samsung nu oferă alte detalii, astfel că nu se știe ce modele au mai mult succes, însă, cel mai probabil Galaxy Z Fold4 este unul dintre cele mai căutate produse aici.
Asta datorită ecranului mai mare, care permite afișarea mai multor informații atunci când dispozitivul este deschis și ajunge să măsoare 7,6 inch.
Dincolo de ecran, foarte important este și suportul software adecvat pentru acest tip de dispozitive. Atât Samsung, cât și Google au făcut eforturi în ultimii ani pentru a îmbunătăți experiența software a utilizatorilor.
În plus, mai multe aplicații folosite în zona enterprise au fost optimizate pentru smartphone-urile pliabile. Printre acestea se numără aplicații precum Bloomberg Professional și DocuSign.