Serviciul de gaming în sistem cloud al Microsoft va fi disponibil pe consolele Xbox mai târziu în acest an

Serviciul de gaming în sistem cloud al Microsoft va fi disponibil pe consolele Xbox mai târziu în acest an
Profit.ro
Profit.ro
scris 25 aug 2021

Microsoft a anunțat că serviciul Xbox Cloud Gaming, care permite jucătorilor să acceseze jocurile prin sistemul de streaming în loc să le instaleze pe un dispozitiv va fi disponibil pe noile sale console Xbox Series X și Xbox Series S, precum li pe consolele mai vechi Xbox One de sărbători, transmite CNBC.

Giganți americani ai tehnologiei precum Microsoft, Google și Amazon mizează pe viitorul jocurilor video dincolo de console, în care serviciile pe bază de abonament și software-ul vor juca un rol mult mai important, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie

Cu toate că Microsfot investește încă masiv în consolele Xbox, acordă o atenție deosebită

Though Microsoft is still investing heavily in Xbox hardware, it’s also putting a great deal of focus into serviciului pe bază de abonament Xbox Game Pass, care oferă jucătorilor acces la o librărie de peste 100 de titluri pentru circa 15 dolari pe lună.

Jocurile cloud, care sunt găzduite pe servere și accesare în sistem streamin g de către utilizatori pe internet, reprezintă o parte importantă a trategiei Microsfot, obiectivul fiind că atragă mai mulți jucători în ecosistemul Microsfot printr-o gamă largă de dispozitive diferite.

În prezent, Xbox Cloud Gaming este disponibil numai pe dispozitive mobile și PC-uri, dar Microsoft intenționează să-l aducă și pe console.

De asemenea, compania are un plan de a lansa jocuri cloud pe televizoare prin parteneriate cu producătorii și propriile dongle de streaming dedicate.

Microsoft a dezvăluit fereastra de lansare a jocurilor cloud pe console la târgul de jocuri video Gamescom.

Evenimentul are loc în mod normal la Köln, Germania, dar anul acesta a fost organizat online din cauza pandemiei de coronavirus.

Guvernul interzice plasticul pentru bețișoare de urechi, tacâmuri, farfurii. Ce va scrie pe ambalajul tampoanelor și servețelelor umede CITEȘTE ȘI Guvernul interzice plasticul pentru bețișoare de urechi, tacâmuri, farfurii. Ce va scrie pe ambalajul tampoanelor și servețelelor umede

Rivala japoneză Sony pariază, de asemenea, pe servicii prin intermediul ofertei sale de abonament PlayStation Plus, care oferă jucătorilor acces la multiplayer online și la anumite jocuri gratuite în fiecare lună.

Dar Sony își promovează în principal jocurile exclusive de succes, în încercarea de a atrage consumatorii. Francizele de succes precum The Last of Us și God of War, de exemplu, pot fi găsite doar pe platformele PlayStation.

Totuși, Microsoft a cheltuit mai agresiv pe conținut exclusiv în ultima vreme. Firma a achiziționat anul trecut Bethesda, producătorul emblematic de jocuri video din spatele unor francize precum The Elder Scrolls și Fallout, pentru 7,5 miliarde de dolari.

Jocurile video au avut un an de succes în 2020, deoarece oamenii s-au orientat spre divertismentul la domiciliu în timpul restricțiilor de circulație legate de Covid-19.

În prezent, jocurile video reprezintă o industrie de 180 de miliarde de dolari, potrivit firmei de cercetare a  pieței IDC. Pe măsură ce diferite țări elimină restricțiile legate de pandemie, rămâne de văzut dacă această tendința va continua.

viewscnt
Afla mai multe despre
cloud
microsoft
gaming