Grupul RCS&RDS, lider pe piața operatorilor de televiziune prin cablu, dar și pe segmentul de servicii de internet fix, a anunțat vineri că participă la târgul Angajatori de Top cu o ofertă de peste 300 de locuri de muncă în domeniile: vânzări, divizia de telefonie mobilă, IT, logistică, dezvoltare rețea și mentenanță, customer service și televiziune, în București și Timișoara.
”În perioada 19-20 octombrie, la Timișoara și 26-27 octombrie la București, pasionații de telecomunicații dornici să își dezvolte o carieră în cadrul Digi | RCS&RDS pot depune CV-urile pentru posturile disponibile în cele două localități”, a anunțat grupul.
Compania caută atat specialiști înalt calificați, precum ingineri software cunoscători ai limbajelor de programare Java, SQL și PHP, ingineri telecomunicații cu studii de specialitate, specialiști IT cu expertiză în domeniul media, specialiști social-media, cât și personal calificat sau entry level din multiple arii precum: vânzări, call center, infrastructură tehnică, administrativ, contabilitate, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Continuăm să ne dezvoltăm și dorim să avem alături de noi cei mai buni specialiști. Succesul companiei noastre se datorează celor circa 13.000 de profesioniști care au ales să crească împreună cu Digi”, a declarat directorul de Resurse Umane al Digi - RCS RDS, Camelia Maria
Oferta de joburi a Digi - RCS & RDS este disponibilă și pe pagina de LinkedIn sau în secțiunea de cariere de pe site-ul companiei.
Digi - RCS & RDS este liderul pieței de internet, pay-tv și servicii convergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia și figurează în top 3 operatori tradiționali de cablu în Europa. Înființată în urmă cu 25 de ani, compania a ajuns la o acoperire de circa 7 milioane de gospodării în România și Ungaria.
În România, Grupul Digi este, în prezent, cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu aproximativ 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate din principala sa piață cu mai mult de 120 milioane euro anual.
În oferta de conținuturi trans-media a grupului Digi figurează televiziunea de știri Digi 24, televiziunile sportive DigiSport 1, 2, 3, 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile de documentare Digi World, Digi Animal World, Digi Life, televiziunile de muzică UTV, Hit Music și Music Channel, radiourile ProFM, Digi FM și Dance FM, platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.