Apple a trimis invitații de presă pentru ceea ce probabil va fi ultimul eveniment de lansare pe care-l va organiza anul acesta.
Lansarea celor trei noi iPhone-uri din luna septembrie nu a fost și ultima din acest pentru compania condusă de Tim Cook. Apple mai are produse noi pe care vrea să le vândă în perioada sărbătorilor de iarnă.
Astfel, Apple va organiza un nou eveniment pe 30 octombrie, însă de data aceasta în locul propriului sediu a fost preferat Brooklynul.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Ca de obicei, Apple încearcă să păstreze până în ultima clipă secretul cu privire la produsele pe care le va lansa. Însă, tot ca de obicei, există suficiente indicii care să strice surpriza pregătită de compania americană.
În primul rând, se așteaptă ca Apple să prezinte noua generație de iPad Pro. Conform informațiilor neoficiale vehiculate până acum, noul iPad ar trebui să urmeze principiile de design și construcție aduse în prim plan anul trecut de iPhone X.
Cu alte cuvinte, noua tabletă ar trebui să aibă rame mai înguste în jurul ecranului, să fie lipsită de tradiționalul buton Home sub ecran și să fie securizată cu ajutorul sistemului de recunoaștere facială. Dacă va avea și breton, ca iPhone X, rămâne de văzut.
Spre deosebire de anii anterior, iPad Pro ar urma să fie disponibilă în două versiuni. Alături de cea de 12,9 inch, este așteptată o nouă versiune, cu ecran de 11 inch.
CITEȘTE ȘI Autorii atacului cibernatic ce a vizat Facebook sunt hackeri care se prezentau drept o firmă de marketing digitalUnele surse vorbesc despre faptul că noul iPad Pro va avea port USB-C, o informație greu de crezut ținând cont că este vorba de Apple, companie care are propriul standard și propriile ambiții în ceea ce privește vânzarea accesoriilor originale.
În afară de iPad Pro, la evenimentul din 30 octombrie ar putea să-și mai facă apariția un mult așteptat urmaș al lui MacBook Air, cu o rezoluție mai mare a ecranului și rame mai înguste în jurul acestuia.
La același eveniment, ar putea să-și facă apariția și un nou Mac Mini pe care Apple vrea să-l vândă utilizatorilor avansați.