După supraîncălzire, cei care au cumpărat noua serie de smartphone-uri Apple se plâng și de alte probleme, precum cele cu conexiunea wireless și modulul NFC.
Pe forumuri și pe platformele sociale s-au înmulțit mesajele celor care se plâng de problemele cu conexiunea Wi-Fi pe iOS 17 și, în special, pe iPhone 15.
Utilizatorii se plâng că, în anumite momente, nu se încarcă conținutul paginilor web și al aplicațiilor, ca și cum nu ar exista o conexiune la internet.
CITEȘTE ȘI Google extinde suportul pentru smartphone-urile PixelÎn același timp, însă, conexiunea merge fără probleme pe alte dispozitive decât cele Apple conectate la aceeași rețea, ceea ce sugerează că noile iPhone-uri au o problemă.
Unii dintre utilizatorii care s-au confruntat cu această problemă sugerează dezactivarea și reactivarea conexiunii wireless pentru rezolvarea problemei sau setarea router-ului pe canalele de 20MHz, 40MHz sau 80MHz.
Cealaltă problemă nou raportată are în vedere modului NFC. După ce s-au confruntat cu dificultăți în folosirea Apple Pay și au ajuns cu smartphone-urile în service, utilizatorilor li s-a spus că modulul NFC „a murit”.
În urma discuțiilor purtate pe platformele sociale, s-a ajuns la concluzia că problema cu NFC-ul a survenit după ce telefoanele au fost încărcate wireless în mașinile BMW și că, în fapt, modulele de încărcare wireless din mașini ar fi responsabile de defectarea smartphone-urilor.