Platforma socială X (fostă Twitter) urmează să „spargă” planul Premium în trei abonamente, cu trei seturi de facilități și prețuri diferite.
Cunoscută anterior drept Twitter Blue, subscripția X Premium reprezintă modalitatea prin care Elon Musk încearcă să compenseze scăderea veniturilor din publicitate.
Codul aplicației X a scos la iveală faptul că aceasta va fi împărțită în trei planuri, numite Basic, Standard și Plus, nu foarte diferit de modul în care Netflix își denumește abonamentele de mulți ani.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Basic va oferi un set limitat de facilități și nu va bloca niciuna din reclamele afișate în cadrul platformei.
Standard va veni în plus cu reducerea numărului de reclame afișate, în vreme ce Plus va bloca toate reclamele.
Nu se cunosc, încă, prețurile celor trei planuri, însă, cel mai probabil, Plus va costa mai mult decât costă Premium acum, adică 8 dolari pe lună sau 84 de dolari pe an (plus 30% pe iPhone și Android).
În prezent, Premium oferă o serie de facilități exclusive, precum editarea posturilor, formatarea textului și postări mai lungi, dar nu blochează decât un număr limitat de reclame.